fredag den 8. februar 2013

Tøsespam

LA har det skidt i dag... og de vil ikke tale med mig, men angriber mine venner og spammer dem med kommentarer.

Her er hvad jeg har svaret Anders Samuelsen, som har skrevet dette to timer efter LA har afvist at tage en direkte debat med mig i TV2

Anders Samuelsen vil ikke lade Joachim B. Olsen tage en debat med mig, i stedet overfalder de mine venners fb-sider med spam.... det er jo tøsedrenge, der begår den slags.... Her er mine ord til Anders Samuelsen:



Kære Anders Samuelsen,
To timer før du skrev din klage her på Nikolaj Steens side, havde du muligheden for at lade Joachim B. Olsen tage en direkte debat med mig i TV2 News søndag aften klokken 19.30.

Den invitation har LA afvist kategorisk.

Partiet har på vegne af Olsen sagt nej til at tage debatten.

I stedet nærmest overfalder du og dine partifæller min gode ven Nikolaj verbalt og på det nærmeste stiller ham til ansvar for mine ord på min blog, som Nikolaj har linket til og citeret fra.

Den blog er offentlig tilgængelig, det sammen er min facebooksiden som du også kan finde link til på bloggen.

Nu er det mig magtpåliggende at spørge dig direkte:

Hvorfor er du, Joachim så uvillige til at tale med mig, når I nu en gang ikke holder jer tilbage for at spamme Nikolajs FB-side?

Hvorfor kommer I ikke ud i det åbne?

Jeg er klar til at forsvare mine ord og meninger både i en konfrontation med dig eller hvem som helst fra dit parti. Jeg er gået målrettet efter JBO fordi han har fået/påtaget sig rollen som den der skal komme med de massive "statements"...

Hvis du og Joachim og jeres parti vil tages alvorligt i denne sag, så er det på tide at tage kampen op med den der inviterer og ikke tilfældigt forbipasserende som Nikolaj.

DU (eller en anden højt i partiet) har i dag afvist at mødes i en åben debat, og senere dukker I op her.

Du beskylder mig direkte for at lyve om mine arbejdsår. Det vil være klædeligt at du æder de ord i dig igen.

Da jeg var fem år havde jeg tre jobs, et for renseridamen, et for blomsterbutikken og et for rulledamen. Da jeg var syv arbejdede jeg som cykelbud for en boghandler og senere for en farvehandler. Jeg er lille af vækst (i opadgående retning) men cyklede alligevel på Longjohn. Og sådan har mit liv været fyldt med arbejde.

Hvis du betvivler det så sig det i mit åbne ansigt, at jeg lyver. Og sørg venligst for at have tjekket dine fakta, så vi ikke behøver sidde og diskutere påstande.

Jeg er fuldt ud klar over hvordan et solidarisk samfund fungerer, og jeg er i stand til at læse.

Du får mig ikke til at diskutere mere her... du kan finde mig på min side, og ringe til TV2 News og sige at du gerne vil debattere med mig.

At stå og råbe efter folk, mens man gemmer sig bag andres ryg er ikke pænt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar